Dlaczego produkty Purles i Thalgo będą miały uszkodzoną banderolę?

purles reklamacja

 

Pierwszy raz kupując kosmetyki Purles otrzymaliśmy taki produkt!!!  Produkt nadany  w przesyłce od Producenta  krem nr 137 Age Reverse o wartości około 150 zł. Będąc stałym klientem od 7 lat i robiąc zakupy, mamy problem z odzyskaniem pełnowartościowego produktu. Okazuje się, że nie jest to wystarczający powód, aby dokonać wymiany wadliwego produktu po stronie Producenta, pomijam  kwestię tego, że produkt nie został przez nas uszkodzony!!! zamiast słów np „najmocniej przepraszamy za zaistniałą sytuację, dołożymy wszelkich starań aby to się  więcej nie powtórzyło” zamiast tego, dostałyśmy wytyczne jak należy otwierać opakowania: Przesyłka musi być otwarta w obecności kuriera (to akurat rozumiem, większość firm wymaga podobnej procedury aby uwzględnić reklamację – w tym przypadku opakowania kremów nie wzbudzały żadnych podejrzeń) ale  procedura okazała się nie wystarczająca, trzeba każdy krem z osobna odpakować pomimo nałożonej banderoli, i sprawdzić czy słoiczek nie jest uszkodzony… i dopiero wtedy Producent może wymienić wadliwy produkt.

Po co ta banderola na opakowaniach skoro zostanie uszkodzona w Salonie podczas sprawdzania przesyłki  ?

Reasumując,  koszty wadliwego towaru poniósł mój salon,  🙁  – kupiłam widoczny na zdjęciu krem marki Purles za 150 PLN :-(, w związku z tym że nie chcemy powielać tego rodzaju kosztów, kolejne dostawy o ile takie będą, będziemy pieczołowicie sprawdzać, opakowania będą otwierane przy kurierze w związku z tym będą uszkodzone banderole a opakowanie może nosić ślady użytkowania     :-(, prosimy o wyrozumiałość naszych klientów a firmę Thalgo zachęcamy do rozważenia zmiany formuły reklamacyjnej.

 

 

 

Dlaczego produkty Purles i Thalgo będą miały uszkodzoną banderolę?